به همت کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه(س) شهرستان حاجی آباد؛ 

کارگاه تعالی زن و خانواده در روستای طارم برگزار شد 

کارگاه تعالی زن و خانواده به همت کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه(س) در حسینیه حضرت رقیه(س) روستای طارم شهرستان حاجی آباد برگزار شد. 
کد خبر: ۶۷۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱ - 17June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، این کارگاه با شرکت بیش از 40 نفر در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و سبک زندگی اسلامی با محوریت فرزندآوری و تربیت فرزند بین بانوان روستای طارم برگزار شد. 

زینب امامدادی از فعالان فرهنگی مذهبی شهرستان حاجی آباد در این کارگاه با اشاره به چالش ها و آسیب های حوزه سبک زندگی اسلامی، به اهمیت توجه جدی خانواده ها به مبانی تربیتی اسلام و تلاش برای تحکیم بنیان خانواده تاکید کرد.

وی به جایگاه زن و خانواده در اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: اسلام  برای خانواده قداست و منزلت خاصی قایل شده است، چنانکه به عنوان یک مکتب انسان ساز، بیشترین عنایت را به تکریم، تنزیه و تعالی خانواده دارد و این نهاد مقدس را کانون تربیت و مهد مودّت و رحمت می شمرد و سعادت و شقاوت جامعه انسانی را منوط به صلاح و فساد این بنا می داند.

این فعال فرهنگی مذهبی و مسئول واحد خواهران کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه(س) با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری در رابطه با جایگاه و نقش زن در جامعه اسلامی، عنوان کرد: فرمایشات و برنامه‌های رهبر انقلاب تمام نقش‌های دشمن در مسأله زن و خانواده را نقش بر آب کرد؛ ایشان با هدایت خود راه را نشان دادند و خواهران نقش و تکلیف خود را شناختند.

در این کارگاه که پیش نیازی برای اجرای طرح اوقات فراغت تابستانه کانون محسوب می شود، همچنین راهکارهای تعالی خانواده در اسلام مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار